مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 19:052022-12-13سياسي

پیشرفت 86 درصدی تصفیه خانه طول لات رودسر


استاندار گیلان با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه طول لات 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح مردم شهرهای رحیم آباد، - رودسر و املش و سایر مناطقی که از تصفیه خانه بهره مند می شوند در سال آینده مشکلی نخواهند داشت.

اسدالله عباسی در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز، 22 آذرماه با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان شهرستانی، از پروژه های مهم عام المنفعه عمرانی شامل سد مخزنی پلرود، تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد و روگذر کمربندی شهر کلاچای شهرستان رودسر بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید ها در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت بازدیدهای میدانی جهت تسریع در روند تکمیل پروژها، اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان به جد دنبال می شود.

وی از اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار تکمیلی برای سد مخزنی پلرود خبر داد و عنوان کرد: این پروژه با سرعت بسیار بالایی در دست اجراست و طبق نظر کارشناسان، پیمانکاران و مدیران سد تا پایان 1403 آبگیری شده و مردم منطقه شهد شیرین آب شرب و کشاورزی را می چشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 86 درصدی تصفیه خانه طول لات رودسر

پیشرفت 86 درصدی تصفیه خانه طول لات رودسر